The Protectors
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forum for The Protectors
 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 The Protectors Profil

Go down 
3 posters
AvInnlegg
fearox
Admin
fearox


Antall Innlegg : 13
Join date : 09.04.2009
Age : 34
Bosted : Hjemme

The Protectors Profil Empty
PosteTema: The Protectors Profil   The Protectors Profil EmptySøn Apr 19, 2009 6:11 pm

Hei.

Som dere vet så har The Protectors en "liksom" historie. Hver eneste spiller har også fått en heltenavn. Jeg synes det virket litt kult.

Men jeg er åpen for alle forslag. Si deres mening og være ærlige. Liker dere det ikke så er det bare å si det rett ut med god begrunnelse.

Det negative med det som er nå synes jeg er at selv om noen har rettigheter og er i leder rollen så står det ikke der. Noen har også søkt rådgiver stilling.

Kom med forslag. Skal vi ta det vanlige? Grunnleger - Leder - Rekruttør - Def Koordinor - Off Koordinator - Rådgiver osv f.eks.
Til Toppen Go down
https://protectors.norwegianforum.net
wohalii




Antall Innlegg : 8
Join date : 10.04.2009
Bosted : langt inni skauen ;o)

The Protectors Profil Empty
PosteTema: Re: The Protectors Profil   The Protectors Profil EmptySøn Apr 19, 2009 6:28 pm

Jeg synes det er litt morsomt at den ikke er som alle andres jeg, da ;o)
Og på mange måter, kan det være veldig greit at ikke folk utenfor alliansen vet hvem som er hva innad i alliansen...
Til Toppen Go down
G.2.A
Gjest




The Protectors Profil Empty
PosteTema: Heltenavn   The Protectors Profil EmptySøn Apr 19, 2009 6:38 pm

Det er litt kult da, men da vet jo ikke andre allyer hvm de skal kontakte hvis de skulle snakke med noen i allyen som er leder scratch Kunne kansje vere en ide og skrevet i parantes hvem som er hva farao
Til Toppen Go down
fearox
Admin
fearox


Antall Innlegg : 13
Join date : 09.04.2009
Age : 34
Bosted : Hjemme

The Protectors Profil Empty
PosteTema: Re: The Protectors Profil   The Protectors Profil EmptySøn Apr 19, 2009 6:45 pm

Hvis dere liker det som er nå så kan vi beholde det. Så kan vi skrive i beskrivelsen Henvendelser skrives til fearox, rolle eller wohalii.

Når det gjelder rekruttering så er det vi som kontakter andre. Ellers kan dere anbefale noen da kommer til å ta en sittersjekk.
Til Toppen Go down
https://protectors.norwegianforum.net
wohalii




Antall Innlegg : 8
Join date : 10.04.2009
Bosted : langt inni skauen ;o)

The Protectors Profil Empty
PosteTema: Re: The Protectors Profil   The Protectors Profil EmptySøn Apr 19, 2009 6:50 pm

Jeg stemmer ja til å beholde den iallefall Twisted Evil
Til Toppen Go down
Slayer

Slayer


Antall Innlegg : 9
Join date : 10.04.2009

The Protectors Profil Empty
PosteTema: Re: The Protectors Profil   The Protectors Profil EmptySøn Apr 19, 2009 8:24 pm

Jeg syns det er nydelig som det er = )
Til Toppen Go down
Sponsored content





The Protectors Profil Empty
PosteTema: Re: The Protectors Profil   The Protectors Profil Empty

Til Toppen Go down
 
The Protectors Profil
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
The Protectors :: Public Announcements-
Gå Til: